Van Markt naar Product
De afgelopen tijd hebben we ons gericht op het thema Markt. Vanaf volgende week stappen we over naar het thema Product. Wat betekent het thema Product voor The New Builders en hoe brengen wij verandering met onze producten?
In ons Manifest delen we het volgende:
Als New Builders
- Vinden wij total cost of ownership belangrijk bij het ontwikkelen van onze producten.
- Zetten wij te allen tijde in op herbruikbaarheid van materialen.
- Werken wij in ontwerpprocessen volgens Trias Energetica.
Wanneer we om ons heen kijken, dan kunnen we niet anders dan circulair, duurzaam en met oog voor onze omgeving produceren.
De komende weken delen we mooie voorbeelden van New Builders, die een prachtig product in de markt hebben gezet. Bijvoorbeeld het blog van New Builder Mark Braakhuis, waarin hij zijn kijk op Circulair bouwen én slopen deelt. “Het is één ding om circulair te werken, maar de markt moet wél mee doen.” Een week later delen we de innovatie van Remco de Bruijn, met zijn waterloze toilet. Niet alleen waterbesparend, maar ook duurzaam én mooi!
Aanstaande vrijdag sluiten we voor nu het thema Markt af met de Podcast met Falco Zandstra. Voormalig schaatskampioen, maar vooral eigenaar van Falko Dak & Wand. Maar de eerste voor het thema Product is al opgenomen…..
Maar wat is jouw product, waarmee maak jij een verandering? Wil je dat ook delen, neem contact met ons op!