Hilco Knul over The New Builders en onze missie
Hilco Knul is New Builder in hart en nieren. Wat trekt hem zo aan binnen The New Builders en met name de nieuwe missie?
“Ons hoogste doel zou moeten zijn om onze klanten of de eindgebruiker dat te bieden waar zij recht op hebben. Wat ze verdienen.” Hilco Knul is werkzaam bij Hemmink, als commercieel directeur. “Hiervoor werkte ik bij Zehnder en sprong ik in mijn rol als Verkoop Directeur op de bres voor een gezond en comfortabel binnenklimaat. Veel te vaak wordt er in de bouw gekeken naar winst, opbrengst en bezuinigingen, in plaats van de wensen en benodigdheden van de eindgebruiker.”
Ook bij Hemmink heeft Hilco hetzelfde doel voor ogen: een zo veilig en comfortabel mogelijk binnenklimaat, dat nog steeds gezond dient te zijn. “Onze producten kunnen snel en slim geïnstalleerd worden. Mijn drive hierin komt vanuit een hogere intrinsieke motivatie en altijd met de gebruiker voor ogen!”
Over Hemmink
Hemmink B.V. levert producten, oplossingen en concepten op het gebied van elektrotechniek. Denk aan thema’s als:
• slim en snel installeren
• veilig en comfortabel wonen
• Smart Industry
Door een persoonlijke benadering en betrokken medewerkers legt Hemmink met plezier en passie de verbinding tussen haar afnemers en de gevoerde topmerken. Vakkennis en een professionele dienstverlening maken Hemmink een betrouwbare partner en meer dan een schakel tussen klanten en producenten.
Daarbij investeert Hemmink in haar personeel en werd door haar personeel gekozen als ‘Beste Werkgever 2017-2018’.
Ons hoogste doel zou moeten zijn om onze klanten of de eindgebruiker dat te bieden waar zij recht op hebben. Wat ze verdienen.
Over de missie
Die wendbare en menswaardige sector, waar we als New Builders voor strijden, hoe zie jij dat binnen je werkgebied?
“We moeten de beschikbare technieken en onze technische kennis inzetten om ons aanbod te optimaliseren, in plaats van deze een doel op zich te maken. Ons streven moet zijn om naar ons beste kunnen te leveren, in plaats van ‘net boven het minst mogelijk’. Kijk eens naar Coolblue. Die maken er bijna een feestje van. Dat gevoel wil ik oproepen!”
Conclusie: “Laten we de gebruiker weer als klant zien en hem/haar de juiste en beste klantbeleving bieden. Mijn doel, ook bij Hemmink, is om ons aanbod steeds meer op de klantvraag en klantbehoefte aan te passen.”